ahh!!

jag blir så arg!!!


idag har jag haft en underbar shoppingdag med min aunderbara vänner simone, emelie, micaela och ellinor<3  vi fick lite ont i fötterna för vi gick så mycket men det gick bra iaf :D jag shoppade en hel del men nu till problemet... jag shoppade en asnajs avslutningsklänning och när jag testede den var den perfekt men senare på avslutningen kunde jag inte ha den BHn på mig.. jag köpte klänningen och var jätteglad men när jag kom hem testade jag den med rätt BH och då passade den ju såklart inte..!! blev skitsur så nu måste jag åka tillbaka till göteborg för att lämna tillbaka klänningen och det är JOBBBIGT för den var asfin!! menmen sånt är livet.. right?


kram Elin

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

men det va en toppen dag ändå:9 och du hitta massa :D pusss <3

2010-04-08 @ 23:18:15
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0