BikBok :)

alla dessa plagg kommer från en utav mina favoritaffärer, BIKBOK! :) se och njut!

detta är ett par svarta, ganska enkla leggins med de små nitarna på sidan gör det lilla extra :)

jag ha länge letat efter en snygg jumpsuit och denna tycker jag är ett MYCKET bra alternativ:) enkel,ren och fräscht :)

en Jättefin bustier/linne jag vet inte vad man ska kalla det;) haha har kollat efter denna i butik men har inte hittat någon så den kan vara svår att få tag på men man får leta mycket för det är den värd :D

och jag sparar det bästa till sist :D denna ljuvliga, söta klänning är min "bikbokfavorit" haha snyggt namn ;) men jag tycker den är jääääääääääääättesöt verkligen och fin att ha på sommaren som på vintern:)

vill ni se bilder på dem igen och se priserna så gå in på http://bikbok.se

kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0