shopping!

idag har jag haft typ VÄRLDENS stressigaste dag! XD haha först va det skolan till 5 över 3.. sen hem byta om lite snabbt, äta ngt och sen packa väskan och bege mig till stationen för att åka till alingsås för jag var tvungen att hitta kläder till skojfotot!! det roliga är att nu kanske jag har 3 outfits att välja mellan xD och för en halv dag sen hade jag ingen (Y) tummen upp asså!   jaja.. kläderna jag köpte får ni då inte se föränns på fredag! för då är själva skojfotot :D asroligt ska det bli!! :D jaja.. sen efter det hade jag 20 min på mig att byta om till träningskläder och först nu får jag lugna ner mig och bara sätta mig i soffan med datorn! :D haha jag hade alltså en ganska stressig dag (Y) 

kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0