bildbomb!

här kommer massa bilder från luciakröningen och mitt firande efteråt :)


ganska komiskt att det ser ut som att Bert ger Ulf "careface" hahaha xD hahaha


när vi tågar in :)
intågningen fortsätter ;)


äntligen framme ^^

suddigt haha xD



enda bilden jag kollar i kameran tror jag xD

om någon undrar varför jag inte har tända ljus så tände man dom under kröningen som kommer snart på bilderna ^^


här sätter ordförande i kommunfullmäktige på mig ett halsdband (som även de övriga tjejerna fick) nu är allstå själva kröningen igång! :D halsbanden visar en ängel och är gjorde i äkta silver och dom är jättefina! :D (bld kommer kanske någon dag framöver)


dags att tända mina ljus... jag är jättenervös och jag kan berätta att kronan jag har på mig väger en hel del! men gud vad fin den är! <3


sång! :D


dax att tåga ut :)


walking slowly out...

nästan hela gänget :)

då var tåget och kröningen över och all nervositet över! nu var det dax för tårta och lite "firande" över att jag blev lucia! :D asså den tårtan! det var så HIMLA FIN!! tack så mycket jeanette som har gjort den! <3 finast verkligen!

ännu en bild på tårtan <3 :)


det va alla!

tack alla som var där, det va äen sån sjukt bra dag! älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0