blandat från Lindex och Åhlens :)

 svart tyllkjol från åhlens som blir din för 149:-! funkar också bra att ha under klänningar eller andra plagg för att puffa upp det lite!

jättegulligt rosa armband ifrån lindex! gillar att det rosa är så gulligt och det blir kontraster med nitarna! skithett! endast 39.50:-!!

svartvit snäv kjol ifrån Åhlens :) kostar 199:- och är snygg med en fin vit blus istoppad!

dessa leggins är så snygga at jag bara vill springa till lindex där dom finns! dessa kostar 199:- men det är dom värda:D

 en jättegullig portmonä från Åhlens :) kostar 69 kr!

denna kläningen blev jag kär i lika fort som legginsen som jag visade innan! finns också på lindex och kostar 249:-

 sist ut detta inlägget hittar vi ett paljettskärp från Åhlens! jag är helsåld på just paljetter! det är skitsnyggt tycker jag:)


kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0