dagens klipp!

eftersom det itne blev något "dagens klipp" igår så blir det dubbelt idag! :D allt kommer idag ifrån BIKBOK! en utav mina favoritaffärer! :D

en snygg magtröja som sitter löst över midjan:) kostar 99:-

leggins med en snygg snygg skinndetalj! jag älskar verkligen liggings med skinndetaljer!! dessa kostar 199:-! så spring till bikbok!  :)

denna tycker jag är väldigt söt:) jag gillar "puffärmen" om man säger så ^^ har själv en klänning med sån och den använder jag mycket! denna kostar 149:- och är värd varenda krona!

dessa ycker jag också är väldigt heta! jag gillar färgade jeans/jeansleggins:) det kan vara svårt att matcha nu på vintern för det lätt blir "för sommrigt" men en svart tunika till och du är på rätt spår:) dessa kostar 199:-

hoppas ni gillade dagens klipp! :D om ni har några funderingar eller vill ha ett råd om någon så skriv en kommentar så svarar jag så fort jag kan! :D

kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0