my day

helluu:)

idag var det jobbigt att gå upp ur sängen asså! men jag kom iväg iaf:) efter var det skolan som vanligt men fick sluta lite senare pga ett litet misstag ^^ berättar senare:)  nu ska jag snart kila iväg till jobbet för ska jobba typ 1 timma lr nåt för ida (min syster) ska till apoteket:) efter det blir det match! idag möter vi rävlanda och jag är la lite halvtaggad.. det är så tråkigt väder ute så det är inte kul! planen kommer vara blöt som en gammal mopp eller nåt xD

jaja hoppas ni får en bra kväll :D


pusshejj<3

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda kläder fr 10 kr. Tack.

2010-05-22 @ 21:20:37
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0