sol<3

just nu sitter jag ute i solen och har det bäst! det är inte jättevarmt men inte kallt heller;) ska nog snart gå in:) 
snart är det träning och jag är inte särskilt laddat med tanke på att jag har aldrig varit så stum som jag är idag! xD får hoppas att det går bra iaf :) (Y)


idag har det varit skola som vanligt.. och jag måste berätta om vad jag sa för några dagar sen när jag kom till cafeterian i skolan xD  

jag: hejsan:) jag vill ha en micaela tack!:)

han i kassan: ehm.. en micaela???:O:O:O

jag: Ja, en PUCKO! XD

hahaha jag skrattade så jag grät nästan asså;) han i cafet skrattade allt också lite medans micaela blev lite "öh,!" i början men sen fatta hon det roliga och började också skratta XD rolig humor jag har va?? ;)


nej! nu ska jag ta och byta om till träningen! det är ju fint väder ute! :D skönnt:) 


 jag i helgen med en vit rosett från shock, 29:- :)

kram Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0