filmtime!

dags att kolla i filmskåpet och välja film! :D nej jag har faktiskt redan valt och det blev den svenska komedin "tomten är far till alla barnen" asså den är så komisk och så tragisk på samma gång! men eftersom den är så sjuk så blir den rolig att titta på! :D

min favvoscen är där en karaktär som heter gunnar dricker en grogg (han är stupfull) och säger "nej, nu ska jag hämta en till grogg" kompisen frågar, "varför då? vad är det för fel på den du har?" gunnar svarar "den är slut" (under tiden han säger allt dricker han och spiller ut halva glaset på sig själv! xD haha såna grejer är verkligen min humor! så kolla på filmen så fattar du bättre!! :D

nu ska jag snart åka och träna :D! för er som itne vet spelar jag fotboll i Vårgårda IK! :D dock är detta inte bästa träingstid direkt! ^^ 13.00 till 14.00 på en lördag lixom! XD hahahah man får göra det bästa utav saken ^^

langar en bild på mig som är från igår :)


pussciaoo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0