TV !

sitter och har precis kollat klart på de bra programmen för torsdagen :D självklart menar jag robinson och hellenius hörna! dom är så bra så jag dör!!

robinson har jag älskat sen jag var liten!! jag och min syster satt bänkade varje gång det va och jag har aldrig varit så insatt i ett program som detta!!

hellenius hörna är ju bara så grymt också!! asså david... ibland kan jag bara dö av skratt asså.. "och det var dagarna på dagarna vid dagarna..." jag älskar´t! och kan bara säga att janne josefsson kan inte dansa limbo! :D

har även klippt mig idag! bild kommer nog upp imorgon på min engelska då jag har bilder på den andra datorn :)

 jag vill ha tillbaka sommaren <3

nu ska jag sova!! :D go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0